žaidimas Facebook Crazy Point (Naujiena)

Intelektualus, interaktyvus, orientacinis, komandinis, mobilus žaidimas. Pramoga žmonėms, mėgstantiems naujoves. Dalyvių skaičius - Jūsų pasirinkimas. Žaidime galite naudoti tiek savo, tiek mūsų automobilius. Šio renginio metu reikės strateguoti, sekti kolegų / priešininkų veiksmus, spręsti užduotis, orientuotis, naudotis naujausiomis technologijomis...
Žaidimo vieta - Vilnius, Vilniaus raj., trukmė 4-6val.
 
p.s. Šį žaidimą galime organizuoti, bet kur Lietuvoje.
Visureigio ekipažas 3-5 nariai.
Žaidimą organizuojame esant ne mažiau, kaip 5 automobiliams.

FCP juosta2
 
Kaina
Jeigu dalyviai važiuoja savo automobiliais, kaina 100€ + pvm / automobilis. Užstatas už "track'erį" 90€/automobilis, užstatas grąžinamas, kuomet organizatoriams grąžinamas nesugadintas "tracker'is".
Jeigu dalyviai važiuoja mūsų automobiliais, kaina 350€+pvm / automobilis.
 
Jeigu žaidimo vieta ne Vilniuje, Vilniaus rajone - kaina sutartinė.
 
Pasiteiravimui
tel. +370 698 11001
gediminas@bekelesfiesta.lt
 
Žaidimo "FacebookCrazyPoint" aprašymas
Reikia surasti, nufotografuoti ir į Facebook paskyrą įkelti vietovėje išdėstytus taškus.
Laimi ta komanda, kuri, per duotą laiko limitą, suranda daugiausiai taškų / balų ir greičiausiai atlieka užduotį.
Viso renginio metu komandos juda pagal Kelių eismo taisykles (KET)
 
Ko reikia, norint dalyvauti šiame žaidime
1. Automobilio, jeigu pageidaujate, kad taškų paieškos maršrute būtų bekelės kliūčių: įkalnių, nuokalnių, purvo, brastų, tuomet reikia padidinto pravažumo automobilio.
2. Komandos. Rekomenduojame kad komandą sudarytų 3- 5nariai, įskaitant vairuotoją.
3. Interneto ryšio.
4. Facebook naudotojo paskyros.
5. Išmaniojo telefono arba planšetės su fotografavimo funkcija.
6. Navigatoriaus arba išmanaus telefono ar planšetės su navigacijos programėle (navigatorius ar programėlė turi palaikyti WGS formatą).
7. Vieną laisvą arba papildomai įrengtą 12V. elektros lizdą.
 
Žaidimo eiga
1. Prieš renginio pradžią, komanda nusifotografuoja prie savo automobilio ir nuotrauką įkelia į renginio "event'ą". Fotografijoje turi matytis komandos nariai automobilis ir komandos numeris.
Dėmesio! Komandos, kurios neatsiuntė savo foto,  taškai/balai bus neįskatomi.
2. Kiekvienai komandai išduodamas "tracker'is", šio įrenginio pagalba dalyviai matys save ir priešininkus interaktyviame žemėlapyje.
3. Komandos atsako už tai, kad "tracker'is" veiktų. Jeigu prietaisas neveikia skambinkite organizatorių nurodytu tel.
4. Sutartu laiku organizatoriai į paskyrą sukelia tam tikrą dalį taškų
5. Suradę tašką, komanda jį nufotografuoja, nuotrauką įkelia į facebook "event'ą" komentaruose, po organizatorių įkelta nuotrauką.
6. Taškų vertę ir fotografavimo ypatybės - skirsnyje  "Taškų kategorijos ir fotografavimo ypatybės"
7. Žaidimo pabaiga komandai fiksuojama kuomet "loger'is" grąžinamas organizatoriams.
 
Geriausieji
Geriausia yra ta komanda, kuri surado daugiausiai taškų ir jos balų suma yra didžiausia.
Jeigu kelios ar daugiau komandų surinko vienodą balų sumą, aukštesnę poziciją užima ta komanda, kuri užduotį  atliko greičiau.
Jeigu komanda viršyja laiko normą, jos rezultatas skaičiuojamas po tų komandų rezultatu, kurios neviršyjo laiko normos.